רישום סימן מסחר אונליין

רישום סימן מסחר אונליין

רישום סימן מסחר אונליין ב-5 דקות
מלאו את הפרטים ואנחנו כבר נדאג לשאר!

נכין עבורך את כל הטפסים הנחוצים לרישום סימן המסחר שלכם
נגיש את הבקשה באופן מקוון למחלקת סימני המסחר ברשות הפטנטים ללא כל טרחה מצידך!

סימן מסחר ב - 299   + מע"מ

איך זה עובד?

ממלאים את השאלון המקוון שלנו
עו"ד מטעמנו יערוך עבורך את כל המסמכים הנדרשים
מגישים לרשות הפטנטים את הבקשה לרישום הסימן!

למה כדאי?

ייחודי

  • נכין עבורך את כל הטפסים הנחוצים לרישום סימן המסחר שלכם
    נגיש את הבקשה באופן מקוון למחלקת סימני המסחר ברשות הפטנטים ללא כל טרחה מצידך!
  • סיוע וליווי של עו”ד מיומן בנושא סימני מסחר
  • סיווג המוצר ע”י עו”ד מקצועי ועפ”י כללי רשות הפטנטים והחקיקה
  • הגשת הבקשה על כל נספחיה, כולל חתימת עו”ד
  • רישום סימן המסחר בצורה מקוונת בתהליך המהיר ביותר
  • הגנה שתקפה על המותג למשך 10 שנים
ייחודי

כל מה שאתה מקבל מאיתנו

עו”ד מטעמנו יערוך עבורך החלטות חברה והצהרות הנדרשות לצורך פירוק החברה.
כל המסמכים מוגשים ישירות לרשם החברות בירושלים שם מטופלות כל בקשות הפירוק.

  • עו”ד מטעמנו יערוך עבורך את הבקשה באופן מקצועי, על כל צרופותיה
  • הבקשה מוגשת לרשות הפטנטים בצורה מקוונת במסלול מהיר, לקבלת מספר סימן מסחר תוך 4 ימי עסקים!
  • עו”ד מטעמנו יסווג עבורך את הסימן לפי הדרישות של רשות הפטנטים
  • נתקשר אליכם על מנת להבין טוב יותר את הצרכים שלכם ולהכין הסכם מייסדים בהתאם
  • המסמכים יוגשו בצורה מקוונת לרשם סימני המסחר
  • כאשר הבקשה תאושר תישלח ישירות למייל שלך תעודת רישום סימן מסחר מאומתת אלקטרונית
כל מה שאתה מקבל מאיתנו

למה לפתוח חשבון בנק בעזרתנו ?

אנחנו ביופיטר לוקחים תהליכים בירוקרטים ארוכים ומתישים וחושבים כיצד ניתן להפוך אותם למהירים ופשוטים. כך יצרנו מערכות אוטומטיות המאפשרות לנו להיות מהירים יותר ויעילים יותר.

  • כל מה שעליכם לעשות לשם הגשת הבקשה זה למלא שאלון קצר באתר, ואנו כבר נדאג לכל השאר.
  • אתם מקבלים מאיתנו סיוע וליווי של עורכי דין מיומנים ומקצועיים, המתמחים ברישום סימני מסחר.
  • אצלנו אתם מקבלים הגנה על סימני המסחר של החברה או המותג שלכם, שתקפה למשך עשור.
  • אתם מקבלים תשובה ו\או את מספר סימן המסחר תוך 4 ימי עסקים. ואנו מעדכנים אתכם על כל מה שחשוב שתדעו ישירות דרך האימייל, ובמידה והבקשה תאושר – תעודה רישום מאומתת אלקטרונית תישלח גם היא לאימייל שלכם.
למה לפתוח חשבון בנק בעזרתנו  ?

שירותי רישום סימן מסחרי אונליין

זקוקים לשירותי רישום סימן מסחר? הגעתם למקום הנכון. מיזם יופיטר מציע לכם שירותי רישום סימן מסחרי אונליין באופן מקצועי, מהיר ונגיש.

מה זה רישום סימן מסחר ולמי זה מתאים?

סימן מסחרי הוא סמל, ביטוי טקסטואלי, איור או שילוב של אלו, המאפשרים לזהות את החברה.

רישום סימן מסחר מתאים לחברות שרוצות לפתח מוניטין, שיאפשר להן להתבדל מבין חברות אחרות בעיניי הצרכנים.

בנוסף, רישום סימן מסחרי מאפשר לחברות למנוע מחברות אחרות לזייף או לחקות את המוצרים או את הסמלים הייחודיים של החברה.

איך מתבצע הליך רישום סימן לאומי או בינלאומי?

איך מתבצע הליך רישום סימן לאומי:

ראשית, יש לרשום את החברה עצמה ברשם החברות, ובמקרה הצורך יש לרשום גם פטנט על המוצר שהחברה מייצרת.

לאחר מכן, על החברה להגיש בקשה לרישום סימן מסחרי, באמצעות עורך דין, שמגיש את הבקשה בצורה מקוונת.

כדי לעשות זאת, יהיה על עורך הדין להירשם או להתחבר לאתר סימני המסחר, להוסיף לסל הפעולות בקשה חדשה, למלא את פרטי הסימן המסחרי ולצרף תמונה שלו (במידה והוא גרפי). בנוסף, יהיה עליו למלא את שמו ואת שם מבקש הבקשה, וכן לצרף טופס ייפוי כוח. כמו כן, יש לציין את סוגי הסחורות עליהן תרצו להוציא את הסימן המסחרי, ובמידת הצורך גם לצרף הבהרות ועדכונים בנושא הפטנט. לבסוף, על עורך הדין לאשר את הפרטים ולבצע את התשלום.

שימו לב שישנה אפשרות גם שאדם פרטי יגיש את הבקשה למחלקת סימני המסחר באופן ידני, וישלם את האגרה במקום – אך תהליך זה פחות מומלץ, מאשר הגשת בקשה לרישום סימן מסחרי באמצעות היעזרות בחברה מקצועית המתמחה בכך.

 

מהו משך הזמן עד לקבלת האישור?

הבקשה לרישום סימן מסחרי נבחנת על ידי מחלקת סימני המסחר, ומשך הזמן עד לקבלת האישור או התשובה עומד על קצת יותר משנה, כאשר זמן ההמתנה המרבי הוא שנתיים.

איך מתבצע הליך רישום סימן בינלאומי:

שימו לב שאם הגשתם את הבקשה לרישום סימן המסחר בארץ – אז הסימן יהיה מוגן בישראל בלבד, ולא בכל העולם.

כדי שהסימן יהיה מוגן גם במדינות אחרות – יש להגיש בקשות נפרדות לרישום סימן המסחר בכל מדינה. ובכל זאת, כדאי לדעת שלאחר אישור הבקשה לרישום סימן המסחר בארץ, ישנה אופציה להגשת בקשה למחלקת סימני המסחר בארץ, לרישום סימן המסחר בכל המדינות החתומות על ‘אמנת פרוטוקול מדריד’.

כדי להגיש בקשה לרישום סימן מסחרי בינלאומי – יש למלא טופס MM2, לחתום, לצרף העתק של הקבלה על תשלום האגרה, ולשלוח בפורמט PDF לאימייל של מחלקת סימני המסחר בישראל. מחלקה זו תבדוק את הבקשה ואם תראה לנכון היא תעבירה למחלקה הבינלאומית.

היתרונות של רישום סימן מסחרי אונליין

לתהליך רישום סימן מסחרי אונליין יש יתרונות רבים, עד כדי כך שמדובר בדרך המומלצת ביותר כיום לשם הגשת בקשות מסוג זה. אינכם צריכים לנסוע או להגיע למשרד עורך הדין, והכל מתבצע באמצעות כמה קליקים באינטרנט. מדובר באפשרות הכי נוחה, פשוטה, משתלמת ומהירה כדי להגיש בקשות לרישום סימן מסחרי.

 

 

 

אין לכם כוח לקרוא?

פשוט צפו!
<p>אין לכם כוח לקרוא?</p>

אהבו וסיפרו עלינו

Skip to content