אם בעבר, פתיחת חברה הייתה הליך מסורבל וארוך מבחינה בירוקרטית, הרי שנוכח הקדמה וההתקדמות הטכנולוגית, ניתן כיום לפתוח חברה בקלות ובמהירות באופן מקוון. מדובר על הליך יעיל וידידותי למשתמש החוסך זמני המתנה ארוכים ועלויות. בטרם אתם מתחילים בתהליך פתיחת חברה באופן מקוון, מומלץ לקבל מידע מוקדם ומושג לגבי הדברים החשובים בהליך וכמה דגשים והסברים לשם ביצועו בצורה הנכונה, היעילה והמהירה ביותר.

1. תוקף והגנה משפטיים – חברה הינה ארגון בעל תוקף ומעמד של ישות משפטית המוקם למען מטרה ברורה, משותפת ומוגדרת שברוב המקרים היא הפקת רווחים כספיים. היתרונות בהקמת חברה מבוססים על מזעור סיכונים כלכליים ומניעת חשיפה אישית לתביעות או להיווצרות חובות המוטלים ישירות על הבעלים. חברה הינה גוף נפרד מהבעלים ולכן כל דרישה ותביעה, אינם מופנים כלפי הבעלים באופן אישי, אלא כלפי החברה עצמה.

2. הליך פשוט ומהיר – פתיחת חברה באופן מקוון מתבצעת בעזרת פלטפורמה ייעודית ומתקדמת ההופכת את הליך פתיחת החברה לפשוט, יעיל ומהיר. המערכת האוטומטית חוסכת מכם זמן, כסף ולא מעט כאבי ראש ומאפשרת קבלת אישור לפתיחת חברה בתוך ימים ספורים וזאת בהשוואה להמתנה של כשלושה שבועות בעת ביצוע ההליך באופן רגיל.

3. גיוס הון ומשקיעים – פתיחת חברה ככלל ובפרט הקמת חברה באופן מקוון מאפשרת גיוס משקיעים באופן נרחב ובסכומים בהיקפים גדולים ומשמעותיים. הקמת חברה מספקת שליטה ניהולית ברורה ומוגדרת וכן אפשרות להעברת שליטה וזכויות לדור ההמשך או לרוכשים ומשקיעים אחרים בהמשך הדרך וזאת בהליך פשוט וקצר הכולל העברת מניות לבעלים החדשים.

4. תדמית ומוניטין – חברה רשומה יוצרת לעצמה תדמית חיובית ומשדרת רצינות ויוקרה, מה שתורם למשיכת בעלי עסקים ומשקיעים המעדיפים ליצור קשרים עסקיים ושותפויות עם עסקים במעמד של חברה.

5. כדאיות כלכלית – באופן כללי, ניתן לומר כי הקמת חברה הינה רלוונטית וכדאית עבור עסק בעל רווח חודשי העולה על 25,000 ₪ בחודש.

6. חיסכון באגרה – סכום תשלום האגרה לטיפול בבקשה לפתיחת חברה על ידי רשם החברות הינו 2,614 ₪. פתיחת חברה באופן מקוון תחסוך לכם 500 ₪ מדמי הרישום.

7. ליווי משפטי מקצועי – פתיחת חברה באופן מקוון כוללת ליווי צמוד של עורך דין מומחה הבקיא ברזי התחום. הסיוע המקצועי מבטיח ניהול ההליך באופן מיטבי, מזרז הליכים ומונע עיכובים, מאפשר אימות וחתימה על המסמכים הרלוונטיים ומספק מענה לכל שאלה העולה לאורך התהליך.

8. נוחות, יעילות ומעקב – לאורך כל ביצוע הליך פתיחת חברה באופן מקוון תוכלו לראות ולעקוב אחר התקדמות מילוי פרטי הבקשה. שלבי מילוי הפרטים בהגשת הבקשה כוללים התייחסות להזנת נתונים, פרטי יצירת קשר, צירוף מסמכים נדרשים ואישור הבקשה. בכל אחד מהשלבים ניתן לשמור את הבקשה כטיוטה ולבצע תיקונים בהתאם לצורך וזאת עד לשלב אישור הטופס.

9. השקעה וניהול סיכונים – פתיחת חברה הינה מהלך נכון במיוחד עבור עסקים הפועלים תחת רמת סיכונים גבוהה וכן בכל מקרה בו אתם נדרשים להשקיע נתח גדול מהרווחים ברכישת ציוד, מלאי, אחזקה ותחזוקה ועוד.

10. שיקולי מס – מדרגות המס הקבועות בחוק עבור אדם עצמאי עשויות להגיע לשיעורים גבוהים בהתאם לגובה הרווחים. במצבים בהם הכנסות העסק הינן גבוהות, הרי שמשתלם לפתוח חברה, שכן שיעור מס החברות מגיע ל -23% בלבד, בעוד מיסוי על עסק עצמאי עשוי להגיע ל – 50%

11. קבלת תקנון ותעודת התאגדות – לאחר השלמת הליך הרישום וקבלת אישור מהמחלקה המשפטית ברשם החברות, נשלחים תקנון ותעודת התאגדות. לאחר סיום של הצעדים הנדרשים להגשת הבקשה לפתיחת חברה באופן מקוון, הרי שהטיפול בה יועבר למחלקה המשפטית ברשם החברות. במידה והבקשה אושרה, תישלח לכתובת המייל שלכם הודעה בצירוף של תעודת התאגדות והסבר לגבי אופן קבלת המסמכים המאומתים הנוספים מתיק החברה.

שירותים משפטיים מקוונים

חברת jupiter מתמחה במתן שירותים משפטיים אונליין באופן נוח, מהיר ופשוט לייעול וזירוז של הליכים שונים ומגוונים בתחום העסקי והמשפטי וזאת בעזרת מערכת אוטומטית וידידותית למשתמש.